Shining Stars
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
Conectare

Mi-am uitat parola

Ultimele subiecte
» Animax A Fost Scos Din Grila De Programe Rcs / Rds
say the personality of the person above you - Pagina 2 EmptyJoi Iul 30, 2009 5:50 am Scris de Rock Bird

» Wiii!!! click
say the personality of the person above you - Pagina 2 EmptyMar Apr 07, 2009 11:21 am Scris de ELLA_Angelus

» The Cursed One
say the personality of the person above you - Pagina 2 EmptySam Feb 14, 2009 6:03 pm Scris de Rock Bird

» Numele tau in japoneza 2
say the personality of the person above you - Pagina 2 EmptySam Ian 24, 2009 3:10 pm Scris de kitsuneliv

» unknown song... pls help
say the personality of the person above you - Pagina 2 EmptyVin Ian 02, 2009 4:16 pm Scris de Do me!

Cine este conectat?
În total sunt 4 utilizatori conectati: 0 Înregistrati, 0 Invizibil si 4 Vizitatori

Nici unul

[ Vizualizeaza toata lista ]

Recordul de utilizatori conectati a fost de 61, Mar Feb 16, 2010 2:41 am

say the personality of the person above you

+5
Blacky
Lina Inverse
The Legendary Huntress
DragonYugi
ELLA_Angelus
9 participan?i

Pagina 2 din 2 Înapoi  1, 2

In jos

say the personality of the person above you - Pagina 2 Empty Re: say the personality of the person above you

Mesaj Scris de The Legendary Huntress Vin Dec 12, 2008 12:15 pm

Sa vedem...............din cate vad esti o persoana care isi face repede prieteni. Si insfarsit exista cineva mai mic decat mine. say the personality of the person above you - Pagina 2 156270
The Legendary Huntress
Dragon member

feminin Numarul mesajelor : 285
Varsta : 28
Job/hobbies : Michael Jackson
Data de inscriere : 15/11/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you - Pagina 2 Left_bar_bleue15/50say the personality of the person above you - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (15/50)

Sus In jos

say the personality of the person above you - Pagina 2 Empty Re: say the personality of the person above you

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Sam Dec 13, 2008 8:15 am

legend!!! you're back :) *big hugs*

mi-a fost dor de u
so.. esti foarte foarte simaptica, oferi ajutor de cate ori e nevoie... apreciez asta
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

feminin Numarul mesajelor : 2347
Varsta : 29
Job/hobbies : GFX artist
Imaginea 2 : say the personality of the person above you - Pagina 2 V8_proudartist
Data de inscriere : 04/09/2007

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you - Pagina 2 Left_bar_bleue50/50say the personality of the person above you - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (50/50)

http://shining-stars.nicetopic.net

Sus In jos

Mesaj Scris de The Legendary Huntress Lun Dec 15, 2008 12:25 pm

mersic

sa vedem, esti draguta, prietenoasa si esti un adevarat geniu pentru ca ai creat forumul
The Legendary Huntress
Dragon member

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you - Pagina 2 Left_bar_bleue15/50say the personality of the person above you - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (15/50)

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Mier Dec 17, 2008 11:13 am

cred ca e dupa cum gandeste ^^

nu e... ii plac mortii
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

Imaginea 2 : say the personality of the person above you - Pagina 2 V8_proudartist

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you - Pagina 2 Left_bar_bleue50/50say the personality of the person above you - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (50/50)

Sus In jos

Mesaj Scris de The Legendary Huntress Mar Dec 23, 2008 7:43 am

eu am pus intrebarea aia in gluma say the personality of the person above you - Pagina 2 8359

sper ca nu ai luat-o in serios
The Legendary Huntress
Dragon member

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Do me! Joi Dec 25, 2008 5:42 pm

Ass kisser, like most of the dudes around here :)
Do me!
Do me!
Fantasy Member

masculin Numarul mesajelor : 37
Varsta : 32
Job/hobbies : shecksh
Data de inscriere : 17/11/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you - Pagina 2 Left_bar_bleue5/50say the personality of the person above you - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (5/50)

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Dum Dec 28, 2008 1:43 am

don't be mean

nu am luat-o in serios hunt, of course not, ma radeam si eu putin :)
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Do me! Lun Dec 29, 2008 10:13 am

ELLA_Angelus a scris:don't be mean
Dacă te refereai la mine, atunci too late baby. say the personality of the person above you - Pagina 2 131488
Do me!
Do me!
Fantasy Member

masculin Numarul mesajelor : 37
Varsta : 32
Job/hobbies : shecksh
Data de inscriere : 17/11/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you - Pagina 2 Left_bar_bleue5/50say the personality of the person above you - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (5/50)

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 2 din 2 Înapoi  1, 2

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum