Shining Stars
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
Conectare

Mi-am uitat parola

Ultimele subiecte
» Animax A Fost Scos Din Grila De Programe Rcs / Rds
say the personality of the person above you EmptyJoi Iul 30, 2009 5:50 am Scris de Rock Bird

» Wiii!!! click
say the personality of the person above you EmptyMar Apr 07, 2009 11:21 am Scris de ELLA_Angelus

» The Cursed One
say the personality of the person above you EmptySam Feb 14, 2009 6:03 pm Scris de Rock Bird

» Numele tau in japoneza 2
say the personality of the person above you EmptySam Ian 24, 2009 3:10 pm Scris de kitsuneliv

» unknown song... pls help
say the personality of the person above you EmptyVin Ian 02, 2009 4:16 pm Scris de Do me!

Cine este conectat?
În total sunt 4 utilizatori conectati: 0 Înregistrati, 0 Invizibil si 4 Vizitatori

Nici unul

[ Vizualizeaza toata lista ]

Recordul de utilizatori conectati a fost de 61, Mar Feb 16, 2010 2:41 am

say the personality of the person above you

+5
Blacky
Lina Inverse
The Legendary Huntress
DragonYugi
ELLA_Angelus
9 participan?i

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

In jos

say the personality of the person above you Empty say the personality of the person above you

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Vin Noi 07, 2008 12:11 pm

simplu! trebuie sa spuneti personalitatea (caracterul) userului de deasupra
se afla numai vazand cum posteaza, ce topicuri frecventeaza etc. nu spuneti la nimereala
ca deobicei, 2-3 randuri pt argumentare
say the personality of the person above you 131488
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

feminin Numarul mesajelor : 2347
Varsta : 29
Job/hobbies : GFX artist
Imaginea 2 : say the personality of the person above you V8_proudartist
Data de inscriere : 04/09/2007

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue50/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (50/50)

http://shining-stars.nicetopic.net

Sus In jos

say the personality of the person above you Empty Re: say the personality of the person above you

Mesaj Scris de DragonYugi Mar Noi 11, 2008 3:05 pm

Ei bine am observat un caracter placut la prima vedere... Dap eu te cred o persoana cu care merita sa stai de vorba, hotarata si de admirat. Esti un exemplu pentru altii... Nu mai spun ca tu frecventezi toate topicurile si toate zonele deci esti activa si interesata de mai orice :)
Corecteaza-ma daca gresesc...
DragonYugi
DragonYugi
Dragon member

masculin Numarul mesajelor : 261
Varsta : 30
Job/hobbies : Artist
Data de inscriere : 10/11/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue15/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (15/50)

http://www.aqworlds.com/

Sus In jos

say the personality of the person above you Empty Re: say the personality of the person above you

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Mier Noi 12, 2008 3:01 am

ce dlagutz esti
ai un caracter de invidiat intradevar, esti singurul cu care in sfarsit pot sa vorbesc pe forum, deci esti foarte activ
si oamenii se ataseaza usor de tine datorita felului tau de a vorbi
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue50/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (50/50)

Sus In jos

Mesaj Scris de The Legendary Huntress Joi Noi 20, 2008 6:46 am

esti o fire mai sensibila si optimista.............cam atat as adauga l-a comentariul lui Yugi say the personality of the person above you 156270
The Legendary Huntress
Dragon member

feminin Numarul mesajelor : 285
Varsta : 28
Job/hobbies : Michael Jackson
Data de inscriere : 15/11/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue15/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (15/50)

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Joi Noi 20, 2008 11:50 am

sensibila? credeam k am avut grija sa nu arat asta say the personality of the person above you 963965

ei bine, hunty (asa iti zic de acum in colo), esti o fire foarte simpatica si te introduci repede in ... grupuri sa zicem, pt k din cate vad te-ai facut deja cunoscuta aici , bravo say the personality of the person above you 131488
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de The Legendary Huntress Vin Noi 21, 2008 4:55 am

Bine..................sensibila doar in unele cazuri say the personality of the person above you 156270
The Legendary Huntress
Dragon member

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Vin Noi 21, 2008 10:21 am

e adevarat k sunt sensibila
si emotiva
si de multe ori pun la suflet ce zic ceilalti...
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de The Legendary Huntress Sam Noi 22, 2008 2:43 pm

din cate am vazut stii cum sa te porti cu oamenii, ai o personalitate puterinica si asta e ceva de invidiat
The Legendary Huntress
Dragon member

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Dum Noi 23, 2008 5:35 am

awww esti atat de cute say the personality of the person above you 897392

pot spune acelasi lucru si despre tine
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de The Legendary Huntress Dum Noi 23, 2008 10:17 am

multimesc mult.....................Elly say the personality of the person above you 60846
The Legendary Huntress
Dragon member

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Lina Inverse Lun Noi 24, 2008 11:06 am

pey...genu de fetita complet nevinovata, dar care mai mananca zilele la cate-un prof asa...putin...
o persoana vioaie, cu momente de lene...
mere?
Lina Inverse
Lina Inverse
Dragon member

feminin Numarul mesajelor : 203
Varsta : 31
Job/hobbies : carti, anime, animale, harry potter, ficuri, slayers
Data de inscriere : 28/10/2007

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue3/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (3/50)

http://magicnight.co.nr

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Lun Noi 24, 2008 11:50 am

pai linn... sa vedem.. esti o persoana atat de cute, e o placere sa stea cineva de vorba cu tine si stii sa porti o conversatie..
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Lina Inverse Mar Noi 25, 2008 1:15 am

hai sa zic si yo de tine...
esti de treaba, si vie din pacate...a...din fericire say the personality of the person above you 41739 , nu faci pe balaurul ca alti admini, vorbesti mult. In concluzie esti o persoana placuta pe care de drag s-o spanzuri..a...s-o cunosti say the personality of the person above you 156270
Lina Inverse
Lina Inverse
Dragon member

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue3/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (3/50)

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Mar Noi 25, 2008 12:25 pm

alti admini sunt balauri? chiar? bine k nu m-am intalnit cu vreunul.. ^^" sau m-am intalnit? dhoamne..

vad ca ai ceva cu moartea si chestii deastea.. parca ai fi emo..
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de The Legendary Huntress Mar Noi 25, 2008 12:39 pm

pai nu e Emo?
say the personality of the person above you 348784
The Legendary Huntress
Dragon member

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Lina Inverse Mier Noi 26, 2008 12:42 pm

oare cum ti-ar sta fara cap? say the personality of the person above you 731673
NU-S EMO!!!! say the personality of the person above you 198463
sunt obsedata de morti si am o pasiune pt orice decedat...asta inseamna ca-s emo? vreau s-o omor pe diriga, da nu sa ma sinucid say the personality of the person above you 560113
Lina Inverse
Lina Inverse
Dragon member

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Joi Noi 27, 2008 3:28 am

ei bine.. aia emo sunt si ei disperati dupa morti :)
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Lina Inverse Vin Noi 28, 2008 3:32 am

bn da aia vor sa-si si taie venele...yo nu ma sinucid...oricum, dupa teze o sa ma omoare mama....
Lina Inverse
Lina Inverse
Dragon member

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Vin Noi 28, 2008 10:07 am

nu toti astia emo isi taie venele
altii se arunk de la geam say the personality of the person above you 630634
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Blacky Dum Noi 30, 2008 8:57 am

Well find noua pe acest forum nu te cunosc asa de bine,insa mi se pare ca esti o persoana creativa si foarte prietenoasa..mereu incerci sa ii ajuti pe cei din jur xD can u gimme you id? [on pm]
Blacky
Blacky
Friend of the site

feminin Numarul mesajelor : 81
Data de inscriere : 29/11/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue8/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (8/50)

http://www.endless-waltz.forumn.org

Sus In jos

Mesaj Scris de ELLA_Angelus Dum Noi 30, 2008 9:08 am

(ti l-am dat acum say the personality of the person above you 131488 )

pai vad ca iti place mult de tot sa ajuti, esti o fire simpatica si mereu gata sa-ti faci prieteni noi :)
ELLA_Angelus
ELLA_Angelus
OWNER

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Pucca Lun Dec 08, 2008 11:28 am

Bene...Uite ca ma bagi si yo acu pe-aci...Eu ce sa spun?
Din cate cunosc eu la tine esti o persoana draguta si creativa dar cand vine vorba de GFX ma sperii ^.^
Pucca
Pucca
Fantasy Member

feminin Numarul mesajelor : 46
Job/hobbies : Drawing
Data de inscriere : 07/12/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue0/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (0/50)

http://animehellsing.3xforum.ro

Sus In jos

Mesaj Scris de Just_a_KiD Lun Dec 08, 2008 12:16 pm

Eh , nu prea te cunosc desi pari de treaba si o dulce..si asa o observ din nickul tau . Pucca..suna asa sweet say the personality of the person above you 897392 Sper sa am ocazia sa vorbeasc cu tine si sa ne imprietenim caci pari prietenoasa
Just_a_KiD
Just_a_KiD
Friend of the site

feminin Numarul mesajelor : 70
Varsta : 27
Data de inscriere : 03/12/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue0/50say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (0/50)

Sus In jos

Mesaj Scris de Neeah Lun Dec 08, 2008 1:14 pm

Etto, I don't know you very well,dar din cate am observat [sau am simtit daca se poate spune si asa], esti o persoana foare prietenoasa, si sunt sigura ca esti, esti o dulcica [cred ca semnatura si avatarul sunt de vina], ai o gandire destul de matura pentru vartsa ta..si esti foarte activa...dar cel mai mult apreciez la tine faptul ca esti prietenoasa cu toti si se vede ca iti place sa iti faci prieteni noi ^^
Neeah
Neeah
Anime member

feminin Numarul mesajelor : 16
Varsta : 33
Job/hobbies : bishies lover ^^
Data de inscriere : 08/12/2008

About me
Popularitate:
say the personality of the person above you Left_bar_bleue0/0say the personality of the person above you Empty_bar_bleue  (0/0)

Sus In jos

Mesaj Scris de Just_a_KiD Mar Dec 09, 2008 12:38 am

Tenciu..tenciu ! Ma bucur ca ma crezi asa prietenoasa... say the personality of the person above you 897392 Acum..ce sa zic despre tine ? Pari foarte draguta , prietenoasa si sociabila . As vrea sa ma imprietenesc cu tine . Inca ceva..sti ca ador avatarul tau si nickul ? say the personality of the person above you 156270
Just_a_KiD
Just_a_KiD
Friend of the site

feminin Numarul mesajelor : 70
Varsta : 27
Data de inscriere : 03/12/2008

About me
Popularitate:

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum